Księgarnia internetowa - Relacje z klientami

Klient w sieci organizacyjnej

Klient w sieci organizacyjnej

Książka Klient w sieci organizacyjnej podejmuje problem sieci organizacyjnych z perspektywy klienta. Odpowiada na pytania: na czym polegają procesy zachodzące w sieci międzyorganizacyjnej? czy sieć organizacji...

Czas dostawy: 4 - 7 dni

Cena detaliczna: 42,70  zł

Klient ma zawsze rację Reklamacja to prezent

Klient ma zawsze rację Reklamacja to prezent

Jeden niezadowolony klient powie o tym średnio dziewięciu innym osobom Dlaczego odpowiednie reakcje na reklamację są tak ważne i jak mogą wpłynąć na reputację całej firmy? Jak umiejętnie i skutecznie...

Czas dostawy: 3 - 5 dni

Cena detaliczna: 69,00  zł

Wpływ technologii informacyjnych na zachowania konsumentów - studium empiryczne

Wpływ technologii informacyjnych na zachowania konsumentów - studium empiryczne

Autorzy podjęli temat niezwykle aktualny w dobie rozwoju społeczeństwa informacyjnego, stawiając sobie za cel określenie wpływu Internetu i technologii mobilnej na zachowania konsumenckie. Autorzy bardzo...

Czas dostawy: 2 - 4 dni

Cena detaliczna: 36,10  zł

Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę

Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę

Bestseller "New York Timesa" Bestseller "Wall Street Journal" Najlepsza książka biznesowa roku według magazynu "Inc." Najlepsza książka w kategorii "Biznes, marketing...

Czas dostawy: 4 - 7 dni

Cena detaliczna: 39,00  zł

Skuteczne Doradztwo Strategiczne

Skuteczne Doradztwo Strategiczne

Książka omawia zastosowania i oceny metody Action Research w doradztwie strategicznym. Dzięki niej Czytelnik powinien zrozumieć, w jaki sposób stosować metodologię Action Research w doradztwie strategicznym

Czas dostawy: 2 - 4 dni

Cena detaliczna: 49,90  zł

Kult klienta. Doskonała obsługa kluczem do sukcesu firmy

Kult klienta. Doskonała obsługa kluczem do sukcesu firmy

Klient jest najważniejszym partnerem firmy. Niezadowolony może zrazić do niej wiele osób, a zadowolony zachęci swoich znajomych. Choć te prawdy są znane nie od dziś, zarządzający często nie wiedzą, jak...

Czas dostawy: 3 - 5 dni

Cena detaliczna: 73,50  zł

Zachowania polskich konsumentów w warunkach kryzysu gospodarczego

Zachowania polskich konsumentów w warunkach kryzysu gospodarczego

Ogólnoświatowy kryzys gospodarczy ostatnich lat, kryzys w wymiarze europejskim i poszczególnych krajów, wywołuje niekorzystne zjawiska w gospodarkach, a te generują niekorzystne zmiany także w polskiej...

Czas dostawy: 2 - 4 dni

Cena detaliczna: 52,50  zł

Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami

Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami

Klucz do serca każdego klienta Poznaj zasady tworzenia trwałych relacji Stosuj postawy gwarantujące skuteczność w działaniu Praktykuj pięć etapów budowania zaufania Oto...

Czas dostawy: 2 - 4 dni

Cena detaliczna: 44,90  zł