Księgarnia internetowa - Relacje z klientami

Ochrona danych osobowych w praktyce

Ochrona danych osobowych w praktyce

Publikacja przedstawia wyczerpująco wszystkie najistotniejsze zagadnienia dotyczące przetwarzania danych osobowych w przedsiębiorstwie. Materiał zawarty w książce adresowany jest przede wszystkim...

Czas dostawy: 4 - 7 dni

Cena detaliczna: 86,70  zł

Klient w sieci organizacyjnej

Klient w sieci organizacyjnej

Książka Klient w sieci organizacyjnej podejmuje problem sieci organizacyjnych z perspektywy klienta. Odpowiada na pytania: na czym polegają procesy zachodzące w sieci międzyorganizacyjnej? czy sieć...

Czas dostawy: 4 - 7 dni

Cena detaliczna: 42,70  zł

Klient ma zawsze rację Reklamacja to prezent

Klient ma zawsze rację Reklamacja to prezent

Jeden niezadowolony klient powie o tym średnio dziewięciu innym osobom Dlaczego odpowiednie reakcje na reklamację są tak ważne i jak mogą wpłynąć na reputację całej firmy? Jak umiejętnie i...

Czas dostawy: 3 - 5 dni

Cena detaliczna: 69,00  zł

Wpływ technologii informacyjnych na zachowania konsumentów - studium empiryczne

Wpływ technologii informacyjnych na zachowania konsumentów - studium empiryczne

Autorzy podjęli temat niezwykle aktualny w dobie rozwoju społeczeństwa informacyjnego, stawiając sobie za cel określenie wpływu Internetu i technologii mobilnej na zachowania konsumenckie. Autorzy...

Czas dostawy: 1 - 2 dni

Cena detaliczna: 35,50  zł

Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę

Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę

Bestseller "New York Timesa" Bestseller "Wall Street Journal" Najlepsza książka biznesowa roku według magazynu "Inc." Najlepsza książka w kategorii "Biznes, marketing...

Czas dostawy: 4 - 7 dni

Cena detaliczna: 39,00  zł

Skuteczne Doradztwo Strategiczne

Skuteczne Doradztwo Strategiczne

Książka omawia zastosowania i oceny metody Action Research w doradztwie strategicznym. Dzięki niej Czytelnik powinien zrozumieć, w jaki sposób stosować metodologię Action Research w doradztwie...

Czas dostawy: 1 - 2 dni

Cena detaliczna: 50,00  zł

Kult klienta. Doskonała obsługa kluczem do sukcesu firmy

Kult klienta. Doskonała obsługa kluczem do sukcesu firmy

Klient jest najważniejszym partnerem firmy. Niezadowolony może zrazić do niej wiele osób, a zadowolony zachęci swoich znajomych. Choć te prawdy są znane nie od dziś, zarządzający często nie...

Czas dostawy: 3 - 5 dni

Cena detaliczna: 73,70  zł

Jak przyciągnąć doskonałych klientów. Sztuka tworzenia idealnego partnerstwa w biznesie

Jak przyciągnąć doskonałych klientów. Sztuka tworzenia idealnego partnerstwa w biznesie

Stacey Hall i Jan Brogniez obalają staroświeckie przekonanie, że "biznes to wojna", a zdobywanie udziałów na rynku oznacza "pobicie" kogoś innego. Szczegółowo przedstawiają prosty system uatrakcyjnienia...

Czas dostawy: 4 - 7 dni

Cena detaliczna: 37,90  zł